Vi ønsker alle våre medlemmer og trenere en fin og god sommer !

Nå har alle partiene hatt vårsesongens siste trening og alle begynner så smått å gå i velfortjent sommerferiemodus. På vegne av turnforeningen og alle våre trenere, vil vi derfor gjerne takke våre medlemmer for en utrolig fin sesong tross koronarestriksjoner og vaksinasjoner, som har medført en del midlertidige endringer og skapt litt ekstra utfordringer denne sesongen. Vi har forsøkt å gjøre det beste ut av våren ut ifra de rammene vi har hatt og føler vi har lykkes ganske godt med det. Men dette er i høyeste grad takket være byens beste medlemmer og veldig fleksible trenere. Vi takker derfor for al oppbakkingen og ser frem til å se dere tilbake i turnhallen neste sesong!

Vi vil løpende oppdatere hjemmesiden med info ang. neste sesong og allerede nå ser dere timeplanen for høstens partier.

Påmeldingen åpner for eksisterende medlemmer d. 1. august kl. 12:00 og for nye medlemmer 8. august kl. 12:00. Prosedyre for påmelding kan du lese mer om her

Høstsesongen starter offisielt for breddepartiene i uke 34, mandag d. 23. august som er førstkommende mandag etter skolestart.

Med ønske om en god sommerferie og på gledelig gjensyn

Patrick Laulo Vesth
Sportssjef i Arendals Turnforening.