Arendals Turnforening og Norges Gymnastikk- og Turnforbund inviterer utøvere og publikum til Norgesmesterskap TeamGym junior.

Konkurransen arrangeres 27.-28. november 2021i Arendal Idrettspark, Østensbuveien 80, 4848 Arendal.

KLIKK HER OM DU ER TRENER ELLER UTØVER
VELKOMMEN SOM PUBLIKUM

Vi i Arendals Turnforening håper å se en masse publikum i løpet av helgen!Som publikum vil du ha muligheten til å se en masse god gymnastikk med noen av landets flinkeste junior turnere.Vi vil legge godt tilrette for en dag i troppsgymnastikkens tegn der du som publikum vil kunne oppleve den helt særlige stemning og spenning som du bare finner i troppsgymnastikk!På lørdagen vil alle kvinnelagene konkurrere hele ettermiddagen, mens alle menn og miks tropper går i konkurranse på søndagen.Et mere spesifikk program vil bli presentert her på hjemmesiden når alle tropper har påmeldt seg konkurransen.Men du kan trygt sette et stort kryss i kalenderen helgen 27.-28.november og møte oss til en fantastisk dag på Sør Amfi.Vi gleder oss til å se deg på tribunen.Arendals Turnforening