SM Apparatturn 2020

1 NOVEMBER 2020 - Grimstad

SM Apparatturn for gutter og jenter 2020 i Grimstad
Den 1. november 2020 ble SM arrangert i Grimstad. ATF stilte med våre tre apparatgutter, Sondre, Bendik og Elias. Alle i klasse 1.  Vi har ikke fått tilsendt noen pongsummer enda fra GTIF, men plasseringene vet vi fra gårsdagens konkurranse. Vi er veldig fornøyde med å stadig fylle pallen i større og større grad. I klassen 1 var det til sammen 8 gutter i alderen 13-14 år.

Sammenlagt i sekskampen kom vi på en solid 3. plass denne gangen med Sondre som vår bestemann. Sondre turnet gjevnt godt i hele konkurransen og fikk betalt for det. Han var også på pallen i skranke og i bøylehest der han fikk hhv 3. og 2. plass.

Elias turnet også godt, men ble trukket for et fall i svingstang. Han ble Sørlandsmester i ringer 2020 og kom på 2. plass i skranke.

Bendik gjennomførte en god konkurranse og kom på en flott 2. plass i hopp. I de andre apparatene turnet han jevnt godt som han pleier å gjøre.

Det betyr at ATF i høyeste grad gjorde seg bemerket i dette SM et med alle våre tre gutter på pallen minst en gang hver.

Bilden viser: Helena med flaggetJ, ….58 Bendik fikk 2. plass i hopp, …47 Sondre kom på 3. plass sammenlagt i sekskampen, …05 Elias ble Sørlandsmester i ringer.