LEDIGE STILLINGER

Arendals Turnforening er Norges nest eldste turnforening fra 1857 og blant Norges beste i troppsgymnastikk i kvinneklassen med mange medaljer fra nasjonale og internasjonale mesterskap.

Vi har ett bredt aktivitetstilbud med partier for TeamGym, troppsgymnastikk bredde, Powertumbling, apparatturn, freerunning, Gymlek og Grenseløs turn. Vi har også en stor, flott og moderne turnhall der vi har alle våre aktiviteter samlet.

I Arendals Turnforening søker vi nå trenere til  følgende stillinger/oppgaver:

Timetrenere

Vi mangler altid timetrenere som enten ønsker å være med som hjelpetrenere eller ta et større ansvar som hovedtrenere!

Har du lyst til å bli trener i Arendals Turnforening kan du ta kontakt med sportslig leder på sportssjef@arendalsturnforening.no. Skriv gjerne litt om deg selv og hvorfor du ønsker å bli trener.