FORENINGS KOLLEKSJONEN

Arendals turnforening

Kjøp dit tøy hos Brekke Sport i Sentrum eller bestill fra Brekkesport.no

Defileringsdressen

Defileringsdressen er spesialdesignet til Arendals Turnforening fra Adidas. Designet er tilgjengelig frem til høsten 2025.

Defileringsdressen er av høy kvalitet og er en flott måte å representere klubben samtidig som at en ser flott ut under defileringer og andre arrangementer der vi deltar som Arendals Turnforening. Den kan også brukes som en vanlig treningsdress. Dersom du har en tidligere utgave må du ikke kjøpe en ny.

Bukse og jakke kjøpes hver for seg og kan fås i ulike størrelser til både jenter, gutter, damer og herrer.
Kjøp gjøres gjennom Brekke Sport – se lenke øverst.

Defileringsjakke
485 kr. ink. ATF logo

Defileringsbukse
485 kr. ink. ATF logo

Klubbkolleksjonen

I klubbkolleksjonen finner du et utvalg av treningstøy med ATF logo som du kan bruke i fritiden og på trening – en god gaveidé!
Utvalget er valgt i samarbeid med gymnaster i klubben og fås i ulike størrelser til både jenter, gutter, damer og herrer.
Kjøp gjøres gjennom Brekke Sport – se lenke øverst.

Besøk Brekke Sport i sentrum:
Tollbodgaten 6, 4836 Arendal