Nye tiltak og forbud mot organiserte idrettsaktiviteter frem t.o.m. 25. mars

Arendal Kommune har i dag lørdag 6. mars gjort endringer i tiltak knyttet til smittesituasjonen i Arendal. Fra og med i dag er det ikke tillatt å organisere idrettsaktivitet for voksne eller barn. Forbudet gjelder både utendørs og innendørs frem t.o.m. 25. mars.

Les de nye tiltakene på kommunens hjemmeside her:

Vi er selvsagt veldig lei av hele situasjonen, men må som alle i Arendal fortsette å stå sammen og ta hvert vårt ansvar for å nærme oss en trygg og normal hverdag igjen.

Vi forventer å kunne komme tilbake i turnhallen igjen etter påske om ikke kommunen letter på tiltakene innen.

Vi vil jobbe mot alternativer som eksempelvis hjemmetrening og annen alternativ trening. Dere vil motta informasjon om dette så fort vi har det på plass.

Eventuelle spørsmål rettes til medlem@arendalsturnforening.no xeller sportssjef@arendalsturnforening.no