HØSTFERIE

Til informasjon og påminnelse er turnhallen stengt neste uke pga. høstferie og der er derfor ikke noe trening i hele uke 40.

Dersom man i høstferien sin reiser til steder med høyere smittetrykk vil vi gjerne oppfordre til at man holder seg vekk fra trening en uke etter man har kommet hjem fra ferien sin, såfremt man er symptomfri. Vi håber dere har forståelse for at vi ønsker å gjøre det vi kan for å ha en så normal høstsesong som mulig uten nedstengning eller begrenset aktivitetstilbud pga smitte eller potensiell karantæne.

Det er også viktig at alle som ikke har kommet seg inn i Spond-gruppene sørger for å sjekke søppelposten sin og klikker på linket til den aktuelle gruppen. Vi bruker spond til å registrere de som kommer på trening.

Oversikt og kontroll er viktigere enn noen gang i disse tider.

Vi ønsker alle våre medlemmer en god høstferie!

Vennligst
Arendals Turnforening