NM TeamGym junior

27.-28. november 2021, i Arendal.

Arendals Turnforening og Norges Gymnastikk- og Turnforbund inviterer til Norgesmesterskap TeamGym junior.

Konkurransen arrangeres 27.-28. november 2021
Arendal Idrettspark, Østensbuveien 80, 4848 Arendal.

Invitasjon og informasjon

Las ned invitasjon og informasjon her:

Programblad til publikum
(Revidert 25.11.2021)

Informasjon til klubbene
(Revidert 23.11.2021)
Inngang og billetter

Konkurransen vil være åpen for publikum og deltakere i en hall med 1900 sitteplasser. Det vil ikke være mulig å bestille eller reservere billetter i forkant av konkurransen.

Billetter kjøpes i inngangen og betales med Vipps.

Barn u. 16 år: gratis.

Voksen: 100,- pers.

Trenings- og konkurranseplan

Da er planen klar for NM-helga her i Arendal 27.-28. november, og vi gleder oss til å ta imot dere alle sammen til et flott Norgesmesterskap i TeamGym for junior!

Med 400 utøvere fra 25 ulike klubber i landet, 32 lag for jr. kvinner, 10 for jr. miks og 8 for jr. menn i totalt 10 puljer, blir dette det hittill største NM i TeamGym for junior.

Med så mange puljer gir det noen endringer i forhold til tidligere konkurranser:

Dette innebærer bl.a. at noen lag begynner dagen tidlig, mens andre slutter sent, at banketten blir delt i to grupper og at det vil være felles premieutdelingen på søndagen for alle klasser.

Les derfor både tidsplan, trenings- og konkurranseplan samt oppdatert informasjon nøye.

Du kan se og laste ned trenings- og konkurranseplanen her!

Revidert 23.11.2021, kl. 13:05
Endringer!
Nytt tidspunkt for åpning av konkurransen kl. 09:20.
Nytt tidspunkt for trener- og dommermøte lørdag kl. 08:50.
Treningstid til nye tropper.
Musikk og vanskeskjema

Musikk:

Lydfil (i Mp3 eller wav-format i god kvalitet) og vanskeskjema lastes opp via nedenstående link gjerne innen utgangen av torsdag 25. november 2021.

Merk filen med:
1. startnummer, 2 troppens navn, 3. klasse «TG», 4. aldersklasse «junior» og 5. apparat (frittstående, tumbling eller trampett)

Eksempel «12 Arendals Turnforening.TG.junior.kvinner.frittstående.mp3»

Last opp musikk her!

Vanskeskjema

Last opp vanskeskjema her!

Livestream

NGTF skrev i 2021 en kontrakt med Amedia og direktesport.no, der direktesport.no plikter seg til å sende alle NGTFs NM og større arrangement. Dette er et ledd i å bygge produktet gym og turn som publikumsvennlig og populær TV-idrett. Kontrakten med Amedia vil fortsette neste år, og har også en ramme som skal komme forbundet til gode i utviklingsarbeidet.

Du må tegne abonnement for å få tilgang. Amedia har på sin side over 70 lokalaviser, så kanskje du eller et familiemedlem allerede har abonnement?

Har du ikke abonnement, kan det være fint å sjekke om din lokalavis er en del av Amedia, og tegne dere opp til den. Hvis ikke er Nettavisen et godt alternativ. Som et ledd i avtalen mellom NGTF og Amedia skal det legges til rette for å produsere innhold rundt lokale lag, utøvere og annen aktivitet innenfor gym og turn.

Her kan du sjekke om det er en lokalavis der du kommer fra: https://www.direktesport.no/direktesport-tilgang

Abonnement koster 1 krone for 1 måned, og det er ingen bindingstid.

Se link til konkurransen her:

Lørdag – junior kvinner:

Søndag – junior miks og menn:

NB! Tropper med utøvere som ikke skal filmes og som derfor ikke kan vises på livestream MÅ melde fra om dette til stevneleder via innen fredag 26.11.

Resultater

For å se resultatene fra alle klasser sjekk vennligst tropp.no

Påmelding og trening

Påmelding av tropper til konkurransen gjøres samlet av klubben i Google Forms via dette link.

Påmeldingsfristen er: 26. oktober 2021.

Betaling:
Samlet faktura ut ifra det som er registrert ved påmelding sendes til klubb i etterkant av påmeldingsfristen og må være betalt innen konkurransen.

Start- og dommeravgifter:

Startavgift 400,- pr. tropp
Dommeravgift 660,- pr. tropp
Deltakeravgift 200,- pr. deltaker*

*Det skal betales deltakeravgift for reserver på lik linje med de andre utøverne. Det betales ikke deltakeravgift for trenere.

NB! Ved påmelding etter fristen belastes det med dobbelt startavgift. HUSK gyldig konkurranselisens!

Treningstid

De som har ønsket treningstider har fått tildelt treningstider fredag i tidsrommet 17:00 – 21:30 for kvinner og lørdag 18:00 – 20:15 for miks og menn.

Se trenings- og konkurranseplan for tildelt tidspunkt.

Vi sees i Arendal om

Day(s)