Påmelding til vårsesongen 2023

Onsdag 7. desember kl. 10:00 åpner vi påmeldingen for de som allerede er medlemmer i klubben.

Alle nåværende medlemmer vil motta en invitasjon fra “Spoortz” på e-posten som er registrert på medlemmet. Invitasjonen inneholder links til de partiene som passer medlemmets alder.

E-posten blir sendt ut en uke før påmeldingen åpner. Husk å sjekk søppelpost.

Fortrinnsretten for medlemmer varer en uke.

Når påmeldingen åpner trykker man på linken i invitasjonsmailen (viktig å trykke på linken til det partiet man ønsker å påmelde seg), og der vil all informasjon være ferdigutfylt- man skal kun bekrefte og betale. Når betaling er gjennomført vil du motta en bekreftelsesmail.

Onsdag 14. desember kl. 10:00 åpner vi påmeldingen for helt nye medlemmer

Find først det parti du ønsker å påmelde deg – du kan lese mer om våre tilbud i partibeskrivelsen.
Når du har fundet det parti du ønsker å påmelde deg går du inn på medlemssiden og trykker på den blå knappen “nytt medlem – klikk her!” (først aktiv når påmeldingen åpner) der du vil komme inn på påmeldingssiden. Find partiet du vil påmelde deg og klikk på lenken og følg påmeldingsprosedyren trinn for trinn.

Venteliste:
Dersom partiet er fullt kan du likevel melde deg på og stå på venteliste. Dersom det åpner seg en plass vil du motta en mail med link til påmelding, og det er først da du må betale. Hvis du ikke melder deg på innen 24 timer går plassen til neste på ventelisten.