De neste 14 dagene selger våre medlemmer høykvalitets mikrofiberkluter til inntekt for klubben🏆

Med disse klutene vasker du uten bruk av rengjøringsmidler, de kommer i forskjellige farger og blir levert i gaveesker – perfekt som gave🎁 Det står på hver klut hvor den skal brukes – utrolig praktisk! I hver eske ligger det 10 kluter.

Pris: 200,-

Vi leverer på døren eller i postkassen 🚗

Håper dere er med og støtter oss i ARENDALS TURNFORENING❤️

Del gjerne innlegget for å hjelpe oss å selge mest mulig dugnadsprodukter for ARENDALS TURNFORENING❤️ 👏👏👏

Produktet:
Miljøet er i fokus om dagen og derfor har vi valgt et produkt fra FibGreen, nemlig høykvalitets mikrofiberkluter. Mikrofiberkluter rengjør uten vaskemidler, og med mye bedre resultat. (Se: TV2 Hjelper deg, 5.2.2021). Klutene kommer også i miljøvennlig innpakning. I hver eske er det 10 kluter. Det er egne kluter for bad, kjøkken, allround, vinduer og speil. Alle klutene er merket med bruksområdet, og kommer i tidsriktige farger og i flott gaveeske.

Motivasjon/ konkurranser:

Den i klubben som selger flest pakker vinner en APPLE Watch Serie 9!! Verdi: 5490.-

De 4 utøverne som selger mest pakker får 4 gavekort hver på Pizzabakeren.

Lykke til med dugnaden!

Hilsen