God sommerferie alle sammen!

I fredags hadde vi de siste offisielle treninger i turnhallen innen sommerferien. Vårsesongen har for alle vært veldig spesiell med en nasjonal stengning av al organisert idrett. Vi er super fornøyde med alle våre trenere som unner strenge regler har gitt alle våre medlemmer muligheten for gode turnopplevelser sammen før sommerferien. Men viktigst av alt vil vi gjerne si tusen takk til alle våre medlemmer for den forståelsen og støtten vi har fått gjennom denne rare sesong! Vi gleder oss veldig til å se dere tilbake i hallen igjen etter sommer!

Oppstart til høstsesongen
Oppstart for konkurransepartiene er den 10. august og breddepartiene den 17. august.

Påmelding
For eksisterende medlemmer åpner påmeldingen den 03. august kl. 10:00 og for nye medlemmer åpner påmeldingen 10. august kl. 10:00.

Følg med her på hjemmesiden og vår Facebookside for mere informasjon omring neste sesong! Vi gleder oss.

God sommer!
Arendals Turnforening