Velkommen til høstsesongen 2020

Da er er det ikke lenge til vi kan by dere alle sammen tilbake i turnhallen igjen og ønske dere velkommen til en ny sesong!

Mandag 03. august kl. 10:00 åpner vi påmeldingen for eksisterende medlemmer.
Mandag 10. august kl. 10:00 åpner vi påmeldingen for nye medlemmer.

Vi starter alle våre partier opp litt tidligere enn vanlig som kompensasjon for tapt treningstid i vårsesongen. Våre konkurransepartier vil ha oppstart fra mandag 10. august og breddepartiene fra 17. august.

Timeplanen for høstsesongen finner du på vår hjemmeside under “partioversikt“, der du også kan lese beskrivelsene av alle våre partier, om du er i tvil om hvilket parti som passer akkurat deg eller barnet ditt.
Grunnet COVID-19 restriksjoner omkring gruppestørrelse vil vi ha et maks på 20 utøvere pr. parti. Får man ikke plass i første omgang vil man da komme på venteliste og motta en mail om en plass skulle bli ledig.

Vi ber både gamle og nye medlemmer om å lese informasjonen under menyen “medlem/log inn“. Her finner du mye ny og viktig informasjon omkring påmelding, endret prosedyre omkring bruk av fritidskort mm. før påmeldingen åpner.

Vi ser frem til å se dere tilbake i hallen!

Vennligst
Arendals Turnforening