NYE NASJONALE KORONATILTAK

Først og fremst vil vi gjerne ønske dere alle et godt nyttår! Vi gleder oss til å se dere i turnhallen igjen, dessverre nå en uke senere enn planlagt.

Etter dagens pressekonferanse med regjeringens nye nasjonale tiltak og anbefalinger gjeldende frem til og med 18. januar, ønsker vi selvfølgelig å følge myndighetenes og Arendal Kommunes retningslinjer og vedtak om organisert innendørs aktivitet. Derfor utsetter vi sesongoppstarten til tirsdag 19. januar for alle våre konkurranse- og breddepartier.

Påmeldingen er fortsatt åpen for eksisterende medlemmer og åpner for nye medlemmer nå på tirsdag 5. januar kl. 19:00. Enkelte partier begynner å fylles opp, så her gjelder det å være raskt ute.

Vi er med på dugnaden og håper at regjeringens krafttak kan gi os et 2021 fylt med både trening, arrangementer, konkurranser og folk i hallen!